راهنمای پشتیبانی
باشگاه مشتریان پیک خورشید در 5 سطح : برنزی، نقره ای ، طلایی ، الماسی و VIP طراحی گردیده که بر اساس امتیازهای کسب شده در هر یک از سطح ها قرار می گیرید و در ادامه با افزایش امتیازها قادر خواهید بود تا جایگاه خود را ارتقا دهید و از هدایا و تخفیفات هیجان انگیز بهره مند شوید.
شما می توانبد با خرید از پیک خورشید ، امتیاز کسب کنید . این امتیازات جایگاه شما را در سفر ماجراجویانه ما معین می کند. سپس می توانید با امتیازات کسب شده از خدمات و جوایز ما بهره مند شوید توجه داشته باشید امتیازهای زیر بر اساس خرید آنلاین تعیین شده است و در صورت خرید تلفنی یا حضوری از امتیازهای زیر 5 امتیاز کسر می گردد. در ضمن علاوه بر خرید از روش های ساده دیگری جهت کسب و افزایش امتیاز نیز میتوانید بهره مند گردید.
مشاهده و دانلود فایل بلیط
جهت مشاهده مجدد بلیط و دانلود فایل چنانچه در سایت ثبت نام نموده اید با مراجعه به کاربری خود قسمت گزارشات –بلیط های خریداری شده می توانید بلیط مورد نظر را مشاهده و اگر بدون ثبت نام خرید خود را انجام داده اید از قسمت پیگیری خرید با وارد کردن ایمیل کاربری – شماره موبایل و کد مرجع میتوانید بلیط را مشاهده و دانلود نمایید در صورت اشکال یا مشکل میتوانید با مراجعه به پنل باشگاه مشتریان تیکت ارسال یا با پشتیبانی تماس حاصل نمایید.
قوانین سفر و بخشنامه ها
چنانچه قصد سفر داشته اما از قوانین کشور مقصد اطلاعی ندارید با مراجعه به لینک زیر و انتخاب کشور مورد نظر از قوانین پروازی مطلع شوید اگر کشور مقصد شما در لیست نبود یا ابهام داشتید با پشتیبانی تماس حاصل نمایید لازم به توضیح هست قوانین ویزای ترانزیت کشورها و ترانزیت بار جز خدمات ایرلاین بوده و میتوانید مستقیما با دفتر ایرلاین تماس حاصل نمایید
استعلام جریمه و استرداد بلیط
چنانچه پرواز سیستمی داخلی خریداری نمودید جدول جریمه در بلیط شما درج شده و جهت استرداد با مراجعه به قسمت استرداد، بلیط را استرداد و وجه بصورت انی به کارت خریداری شده عودت داده خواهد شد اگر پرواز داخلی چارتری یا پرواز خارجی ( سیستمی – چارتری ) خریداری نمودید جهت استعلام جریمه با مراجعه به لینک زیر و وارد شدن در کاربری به پشتیبانی تیکت ارسال کنید تا پس از استعلام از تامین کننده جریمه به شما اعلام و استرداد صورت گیرد لازم به توضیح هست برای پروازهای باطل شده توسط ایرلاین میتوانید در قسمت استرداد بلیط درخواست خود را ثبت تا بعد از تاییدی استرداد وجه انجام شود
استعلام تغییر تاریخ و اصلاح بلیط
جهت تغییرات در بلیط ( اصلاح کاراکتر – تاریخ انقضا – شماره پاسپورت ) و یا استعلام و انجام تغییر تاریخ در پروازهای خارجی با مراجعه به لینک زیر و ارسال تیکت به پشتیبانی درخواست شما بررسی و پاسخ داده خواهد شد دقت نمایید در پروازهای داخلی امکان تغییر تاریخ نبوده و فقط میتوانید بلیط را استرداد نمایید
راهنمای اصلاح بلیط ارسال تیکت پشتیبانی