هتل اوریلا استانبول

Bülbül, Turan Cd. No:52, 34435 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye

معرفی و تصاویر

اقامت در هتل اوریلا شما را در قلب شهر استانبول قرار می‌دهد، در فاصله ۱۵ دقیقه‌ای پیاده‌روی از میدان تقسیم و خیابان استیکلال. این هتل ۲.۲ کیلومتری برج گلاتا و ۲.۹ کیلومتری کاخ دولماباهچه واقع شده است.

از تراسی که این هتل ارائه می‌دهد، منظره‌ای رویایی را ببینید و از امکاناتی مانند اینترنت بی‌سیم رایگان و خدمات مشاوره بهره‌مند شوید. با اتوبوس منطقه‌ای (مبلغی جداگانه) به جاذبه‌های اطراف هتل برسید.

در رستوران یا کافه هتل غذا بخورید یا میان وعده‌هایی در کافه بردارید. همچنین این هتل خدمات اتاق (در ساعات مشخص) را نیز ارائه می‌دهد. در مراسم پذیرایی رایگان که روزانه برگزار می‌شود، با سایر مهمانان آشنا شوید. صبحانه‌های محلی هر روز از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۱ صبح (هزینه‌ای جداگانه) موجود است.

در یکی از ۲۵ اتاق هوشمند و راحت هتل اوریلا که دارای یخچال و تلویزیون صفحه‌ای است، اقامت کنید. اتاق‌ها دارای اینترنت بی‌سیم رایگان هستند و شما می‌توانید از برنامه‌های ماهواره‌ای مورد علاقه خود لذت ببرید. حمام اختصاصی این اتاق‌ها دارای لوازم بهداشتی رایگان و سشوار است. از دیگر امکانات هتل می‌توان به تلفن، صندوق امانات و مینی‌بار اشاره کرد.

موقعیت مرکزی هتل اوریلا، شما را به دیدنی‌های محلی اطرافیان هتل مانند میدان تقسیم و پارک گزی واقع در نزدیکی هتل می‌رساند.

فاصله هتل اوریلا تا فرودگاه‌های بین‌المللی استانبول به ترتیب ۳۸.۵ و ۴۶.۳ کیلومتر است.

مشخصات

مشخصات تماس

Bülbül, Turan Cd. No:52, 34435 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye