هتل گرند استار بسفروس و اسپا استانبول

Cihangir, Sıraselviler Cd. No:45/1, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye

معرفی و تصاویر

هتل چهار‌ستاره گرند استار بسفروس در میدان تقسیم استانبول واقع شده‌است و از موقعیت بسیار عالی‌ای برخوردار است. خیابان پرجنب‌وجوش استقلال با تمام کافه‌ها، رستوران‌ها، مراکز خرید و گالری‌هایش در نزدیکی هتل قرار دارد و فاصله‌ی کمتر از ۲۰ دقیقه با ماشین تا جاذبه‌های گردشگری استانبول نظیر مسجد آبی و ایاصوفیه دارد. همچنین به دلیل نزدیکی به ایستگاه مترو، دسترسی راحت و با هزینه‌ای کمتر به دیگر نقاط شهر امکان‌پذیر است.

اتاق‌ها دارای طراحی داخلی زیبا و چیدمان مطلوبی هستند. علاوه بر این، از امکانات کامل رفاهی نیز برخوردارند. به عنوان مثال، سیستم تهویه‌ی مطبوع، تخت‌های استاندارد و راحت، تلویزیون مسطح، کاناپه‌های راحتی، میز تحریر، تجهیزات چای و قهوه و مینی‌بار در اتاق‌ها موجود است. همچنین، حمام اختصاصی با سشوار و لوازم بهداشتی در هر اتاق قرار دارد. واحدهای اقامتی این هتل فضای دنج و راحتی دارند، به‌طوری که اقامت در آن‌ها احساس راحتی و خوشایندی می‌کند.

از مجموعه امکانات تفریحی این هتل می‌توان به باشگاه سلامتی، استخر سرپوشیده و چاشنی‌خوری اشاره کرد. امکانات اضافی شامل دسترسی رایگان به اینترنت بی‌سیم، خدمات مشاوره و فروشگاه‌های هدیه می‌باشد.

در یکی از دو رستوران هتل به نام “آکوا”، از انواع غذاهای خوشمزه لذت ببرید یا در اتاق خود از سرویس اتاق ۲۴ ساعته استفاده کنید. در کافه نیز می‌توانید میان‌وعده‌ها را تجربه کنید. پایان روز خود را با نوشیدنی در بار/لانژ ختم کنید. صبحانه بوفه نیز به‌صورت رایگان ارائه می‌شود.

در یکی از ۱۱۸ اتاق هوشمند این هتل با تلویزیون ال‌سی‌دی و اینترنت بی‌سیم رایگان، خود را خانه‌ی خود ببینید. امکانات دیگر شامل تلفن و صندوق امانات است و خدمات نظافت روزانه نیز فراهم می‌باشد.

مشخصات

مشخصات تماس

Cihangir, Sıraselviler Cd. No:45/1, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye