ارسال تیکت در باشگاه

راهنمای ارسال تیکت در باشگاه مشتریان

شرکت پیک خورشید جهت ارائه هر چه بهتر خدمات خود باشگاه مشتریان را راه اندازی نموده شما در باشگاه مشتریان میتوانید با هر خرید یا هر مشارکت امتیاز دریافت کرده و بر اساس سطح خود از هدیه های بیشتر ما شامل کدهای تخفیف پرواز و تور تا اقامت رایگان داخلی و شهرهای اروپایی بهرامند شوید 

چنانچه قصد استرداد – تغییر تاریخ – استعلام تغییر تاریخ دارید این امکان برای شما فراهم گردیده تا در پنل باشگاه مشتریان به پشتیبانی تیکت ارسال کرده تا ضمن پاسخگویی سریعتر بتوانیم با کیفیت بهتر به شما خدمت رسانی نماییم . همچنین چنانچه هر انتقاد یا پیشنهاد جهت بهبود مجموعه و خدمات ما دارید میتوانید در همین قسمت تیکت با امور مشتریان و مدیریت شرکت بصورت محرمانه تیکت ارسال و مورد خود را جهت پیگیری بهتر مطرح نمایید

ارسال تیکت در باشگاه مشتریان بسیار راحت بوده شما با کلیک بر روی این گزینه یا وارد کردن آدرس باشگاه club.peykkhorshid.ir وارد باشگاه مشتریان شده طبق تصویر زیر و با زدن دکمه ورود یا ثبت نام وارد کاربری خود شوید .

در این قسمت چنانچه قبلا عضو نشده ثبت نام و چنانچه ثبت نام داشته دکمه ورود را بزنید لازم به توضیح است چنانچه از سایت خریداری انجام داده اید اتوماتیک با همان شماره در باشگاه ثبت نام شدید و فقط دکمه ورود و فراموشی رمز را زده تا وارد پنل شوید 

پس از وارد کردن کاربری پنجره ورود با موفقیت نمایش و با زدن گزینه پنل کاربری وارد باشگاه مشتریان میشوید در این قسمت سوابق خرید – امتیازها و سطح و جوایز شما قرارداده که میتوانید استفاده نمایید و همچنین از گزینه ها میتوانید تیکت ارسال نمایید

 

در این قسمت میتوانید مخاطب تیکت خود را انتخاب و از عناوین مورد خود را وارد و تیکت ارسال نمایید پس از ثبت پیامکی برای شما ارسال و همچنین پس از پاسخ از طرف همکاران نیز پیامک برای شما ارسال میگردد.