هتل شایان کیش

کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل

معرفی و تصاویر

هتل شایان کیش یکی از خاطره انگیز ترین و قدیمی ترین اقامتگاه های موجود در جزیره کیش است که قدمت آن به بیش از ۴۵ سال می رسد. این هتل ۵ ستاره زیبا در سال ۱۳۵۴ در ۶ طبقه و ۱۹۳ اتاق به بهره برداری رسید. این هتل در طول سالیان گذشته بارها مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است.

آخرین بار در سال ۱۳۸۹ اقدامات مهمی در جهت ایجاد تغییر و بازسازی هتل شایان صورت گرفت. لازم به ذکر است که این هتل به عنوان یکی از هتل های بزرگ و مهم بسیار مورد توجه مسافران قرار گرفته است. میدان ساحل، بلوار ساحل مکانی است که این اقامتگاه در آن واقع شده است. اقامت در این هتل شما را از فضایی مدرن، امکانات رفاهی لوکس و چشم اندازی زیبا از اسکله و آب های خلیج فارس بهره مند می کند.

انواع اتاق های هتل شایان

هتل شایان کیش دارای اتاق هایی متنوعی است و می توان از سوئیت های آن به عنوان لوکس ترین واحدهای اقامتی آن نام برد. بسیاری از اتاق ها و سوئیت های این اقامتگاه از چشم اندازی زیبا و رو به دریا برخوردار هستند. همچنین تمام اتاق ها با چیدمان و دکوراسیونی به روز و مدرن تزئین شده اند. دلباز بودن، تمیزی و نظافت فوق العاده از جمله ویژگی های بارز اتاق های این هتل به شمار می آیند. به طور کلی می توان گفت سوئیت ها گران ترین و اتاق های معمولی ارزان ترین واحد های اقامتی در این هتل هستند.

در واقع اتاق ها و سوئیت های هتل شایان شامل اتاق های دو تخته، سه تخته، دوبلکس رو به دریا و روبه شهر، کابانا دو تخته و چهار تخته می باشند. لازم به ذکر است که تمامی اتاق ها و سوئیت ها از امکانات رفاهی قابل توجهی برخوردار هستند. متراژ اتاق های ۲ تخته هتل ۳۰ متر مربع بوده و در آن ها یک تخت دبل نیز در نظر گرفته شده است.

رستوران ها و کافه های هتل شایان

 دو رستوران مجهز به نام های شمبلیر و قارچ به همراه یک کافی شاپ عالی در هتل شایان وجود دارند. کافی شاپ این هتل در دو فضای باز و سرپوشیده خدمات ارزنده ای به مسافران ارائه می دهد. ظرفیت فضای باز کافی شاپ ۵۰ نفر و ظرفیت فضای سرپوشیده آن نیز در حدود ۴۰ نفر است. کافه این اقامتگاه جزء کافه های موسیقی دار آن هم از نوع زنده است. به همین دلیل فضای حاکم بر آن فضای بی نهایت دلنواز و روح بخش است. نکته قابل توجه درباره این کافی شاپ آن است که در طول شبانه روز باز است و مسافران می توانند در هر ساعت از شبانه روز از خدمات آن استفاده کنند. در این مکان انواع نوشیدنی گرم و سرد، انواع دسر و کیک سرو می شود.

علاوه بر آن چندین مدل فست فود نیز در کافی شاپ هتل شایان طبخ شده و در اختیار مسافران قرار داده می شوند. همچنین رستوران شمبلیر در هر سه وعده صبحانه، نهار و شام فعال بوده و غذاهای لذیذی در اختیار مسافران قرار می دهد. دیگر رستوران هتل که پیش تر نیز از آن نام بردیم یک رستوران سنتی با نام قارچ است که در آن انواع خوراک ها و خورش ها و کباب های ایرانی سرو می شوند‌.

مشخصات

مشخصات تماس

کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل