هتل گراند کیش

کیش، بلوار موج و دریا، مقابل بازار ونوس

معرفی و تصاویر

یکی از بهترین و مجلل ترین هتل های واقع در کیش، هتل گراند است. این هتل سه ستاره در نزدیکی ساحل واقع شده است و بیشتر مسافران آن را افرادی تشکیل می دهد که دوست دارند به آب های سواحل خلیج فارس نزدیک باشند و از ویوی زیبای دریا لذت ببرند. ایده آل ترین مشخصه این هتل موقعیت مکانی فوق العاده هتل است. این هتل به دلیل دسترسی خوبی که به ساحل، بازار، پاساژها و تفریحات دارد میزبان میهمانان زیادی است.

هتل گراند کیش

هتل گراند کیش روبروی هتل ونوس قرار دارد. اگر بخواهید به مراکز خرید بروید کمتر از ده دقیقه می توانید به مراکز خرید زیتون و یا بازار مریم بروید. با اقامت در این هتل از ساحل و زیبایی های آن نهایت لذت را می برید. اتاق های هتل دارای چشم انداز زیبایی هستند و شما می توانید در اتاق خود نظاره گر آب های خلیج فارس باشید و نهایت لذت را از این مناظر فوق العاده ببرید.

با یک پیاده روی چند دقیقه ای می توانید به کنار ساحل و تفریحگاه های هتل گراند بروید و از امکانات تفریحی استفاده کنید تا سفری رؤیایی را ثبت کنید. اتاق های هتل متنوع و با امکانات ویژه ای هستند. شما می توانید بر اساس بودجه و تعداد نفرات و مدت زمان اقامت خود مناسب ترین اتاق را رزرو کنید.

اتاق های هتل گراند دو تخته، سه یا چهار تخته هستند و همگی آن ها دارای امکانات به روز و خوبی هستند. برای صرف غذا پیشنهاد می شود که رستوران های اطراف هتل را امتحان کنید. رستوران کوه نور در کیش یکی از معروف ترین و باکیفیت ترین رستوران ها است که در قسمت جنوبی هتل واقع شده است.

نکات مهم در خصوص رزرو این هتل زیبا

در زیر به برخی از نکات و قوانین کلی هتل گراند می پردازیم.

این هتل در همه اتاق ها دارای ناهار است.

این هتل تنها با ارائه مدارک شناسایی معتبر افراد مجرد را پذیرش می کند.

اقامت برای کودکان زیر 5 سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان است.

پذیرش صیغه نامه تنها با مهر معتبر امکان پذیر است.

برای دریافت خدمات ترانسفور رایگان فرودگاهی قبل از رزرو حتماً با هتل هماهنگ کنید.

به دلیل چارتر بودن هتل امکان کنسل کردن رزرو و یا تغییر نام رزرو امکان پذیر نیست.

ساعات کاری هتل گراند

سرو صبحانه: ساعت 8 تا 10 صبح

سرو نهار: ساعت 13 الی ساعت 15

ساعت کار کافی شاپ: 24 ساعته

تحویل اتاق به مسافر: ساعت 14

تحویل گرفتن اتاق از مسافر: ساعت 12

پذیرش هتل: 24 ساعته

مشخصات

مشخصات تماس

کیش، بلوار موج و دریا، مقابل بازار ونوس