هتل میراژ کیش

كیش، بلوار دریا

معرفی و تصاویر

هتل میراژ کیش هتلی ۵ ستاره است که به عنوان یکی از لوکس ترین و مجلل ‌ترین هتل‌های جزیره شناخته می شود. این اقامتگاه در سال ۱۳۹۷ تاسیس شده است به همین دلیل در لیست جدید ترین ساختمان ها و هتل های کیش قرار دارد. ساختمان و بنا ی این اقامتگاه ۸ طبقه بوده و معماری آن دارای سبکی مدرن و خاص است.

تعداد اتاق های هتل میراژ ۱۷۸ باب است که همه آن ها با امکانات پیشرفته و مدرن آماده پذیرایی از مسافران هستند. لازم به ذکر است که این هتل در بلوار دریا واقع شده است که برای رسیدن به آن کافی است آدرس بلوار دریا را بدانید. به محض نزدیک شدن به بلوار ساختمان جذاب هتل از دور نمایان می شود.

انواع اتاق در هتل میژار

 انواع اتاق‌ها و سوییت‌های موجود در هتل میراژ کیش عبارتند از:

  • اتاق یک تخته لوکس
  • اتاق دو تخته لوکس
  • اتاق ۳ تخته
  • اتاق دو تخته توئین استاندارد با یک تخت اضافه
  • اتاق های دو تخته دبل استاندارد با ظرفیت اسکان ۱ نفر اضافه
  • سوئیت یک خوابه جونیور دونفره

  • سوئیت لوکس دو نفره با ظرفیت ا نفر اضافه
  • سوئیت لوکس دو نفره با ظرفیت ا نفر اضافه

نکته:

بخشی از اتاق‌‌ها و سوییت‌های هتل ۵ ستاره میراژ کیش در محوطه اصلی قرار دارند و برخی دیگر از آن‌ها در طبقات واقع شده اند. اتاق‌ها و سوییت‌های موجود در محوطه کابانا نامیده می شوند. کابانا شامل سوئیت ویلا استاندارد دو نفره با یک نفر ظرفیت اضافه و سوئیت ویلا دوبلکس دو نفره با دو نفر ظرفیت اضافه می باشند. در حقیقت منظور از کابانا اتاقی است که پنجره های آن به روی یک چشم انداز خارق العاده زیبا مانند ساحل یا دریاچه باز شوند.

رستوران و کافه های هتل میراژ

رستوران یکی از امکانات ویژه هتل میراژ است که در طبقه همکف واقع شده است. این رستوران دارای منوی متعدد و متفاوتی از انواع غذاهای ایرانی، بین المللی ، عربی و غذاهای اصیل جنوبی و دریایی است. فضای رستوران فضایی شیک و کلاسیک است که صرف غذا را برای مسافران خاطره انگیز می سازد. رستوران این هتل امکان صرف صبحانه در اتاق یا سوئیت را برای مسافران مهیا کرده است. با این حال در صورت تمایل مسافرین می توانند در سالن صبحانه خوری هتل جهت سرو صبحانه حضور پیدا کنند. سالن صبحانه خوری در طبقه اول هتل قرار دارد و از ساعت  هفت و نیم تا  ده و نیم آماده پذیرایی از مسافرین است.

 لازم به ذکر است که ظرفیت سالن صبحانه خوری هتل میراژ ۲۰۰ نفر به صورت همزمان است. همچنین کافی شاپ موجود در هتل انواع دسر ها و نوشیدنی های لذیذ را به مسافران ارائه می دهد. یکی از ویژگی های بارز کافی شاپ این هتل محیط آرامش بخش و بی نهایت زیبای آن است که به همراه پخش موسیقی فضایی رمانتیک در آن حاکم می شود.

سوالات متداول درباره هتل میراژ کیش

1.چطور هتل آریان کیش رزرو کنم؟ اگر می خواهید در کمترین زمان و به آسانی اتاق مورد نظرتان را در هتل آریان کیش رزرو کنید حتما با کارشناسان مجموعه مسافرتی پیک خورشید در ارتباط باشید.

2.مزیت خرید هتل آریان از پیک خورشید چیست؟ خرید آسان و سریع بهترین اتاق از هتل آریان با قیمت های استاندارد از مزیت های خرید از پیک خورشید است.

3.قیمت هتل آریان به چه صورت است؟ برای اطلاع از قیمت رزرو اتاق از هتل آریان حتما با کارشناسان مجموعه پیک خورشید در ارتباط باشید.

مشخصات

مشخصات تماس

كیش، بلوار دریا