هتل د پیک the peak

Asmalı Mescit, Oteller Sk. No:1 D:3, 34430 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye

معرفی و تصاویر

در شهر توریستی استانبول انواع و اقسام امکانات تفریحی، اقامتی و رفاهی تدارک دیده شده است تا مسافران بتوانند سفری دلپذیر را تجربه کنند. اقامت در این شهر امری نگران کننده نیست زیرا هتل ها و اقامتگاه زیادی مطابق با هر سلیقه ای فراهم می باشد. یکی از این هتل ها هتل د پیک می باشد. این هتل در منطقه بی اوغلو استانبول قرار دارد. این هتل 4 ستاره دارای 147 اتاق می باشد. دسترسی به اتاق ها و طبقات از طریق آسانسور امکان پذیر خواهد بود. هتل د پیک به تازگی بازسازی شده است به همین دلیل می توان از آن انتظار یک هتل نوساز و زیبا را داشت. این هتل جزو هتل های قیمت مناسب و با کیفیت استانبول می باشد و سالانه تعداد زیادی مسافر را در خود جای می دهد.

تعداد طبقات: 8

تعداد اتاق ها: 147

 

اتاق های هتل د پیک  استانبول

اتاق های هتل د پیک کاملا شیک و زیبا هستند و امکانات کاربردی و مفیدی را دارا می باشند. از جمله این امکانات می توان به تهویه هوای مطبوع، اینترنت بی سیم رایگان، تلویزیون همراه با ماهواره، سشوار، حمام، سیستم سرمایشی و گرمایشی، مینی بارف چای ساز و غیره اشاره نمود. همچنین اتاق های این هتل عایق صدا می باشند. در اتاق های هتل دی پیک می توانیم جملات بسیار زیبا از فیلسوفان بزرگ را مشاهده نماییم که سبب زیبایی اتاق ها شده اند.

رستوران هتل the peak

هتل the peak دارای دو رستوران می باشد که انواع غذاهای مدیترانه ای و رژیمی را سرو می کند. همچنین کافه و بار زیبای این هتل انواع نوشیدنی های سرد و گرم را ارائه می دهد تا لحظات دلنشینی را برای مسافران فراهم نماید. در این هتل غذاهای مخصوص گیاهخواران نیز سرو می شود.

فاصله هتل د پیک تا مکان های مهم شهر

هتل the peak در شهر استانبول در موقعیت بسیار خوبی از نظر جغرافیایی قرار گرفته است. به طوریکه این هتل با موزه معروف پرا تنها 200 متر فاصله دارد. همچنین در اطراف این هتل مراکز تفریحی، رفاهی و غیره زیادی قرار دارد که می توانید از آن ها استفاده نمایید. در ادامه فاصله این هتل را تا مکان های مهم استانبول را بررسی خواهیم کرد.

دسترسی هتل به مترو

ایستگاه مترو تکسیم از این هتل تنها 1.2 کیلومتر فاصله دارد.

مراکز خرید نزدیک هتل

فاصله هتل د پیک از بازار ادویه تنها 1.6 کیلومتر می باشد

موزه پرا: فاصله هتل د پیک تا این موزه تنها 200 متر می باشد که می توانید این فاصله را به صورت پیاده طی نمایید.

کلیسای سنت آنتونی پادوا: فاصله این هتل تا کلیسای سنت آنتونی پادوا نیز تنها 300 متر می باشد. که این فاصله را می توانید به صورت پیاده طی نمایید.

خیابان فرانسه: فاصله این هتل تا خیابان فرانسه 400 متر می باشد. این فاصله را می توانید در 3 دقیقه به صورت پیاده طی نمایید.

موزه معصومیت: فاصله این موزه تا هتل د پیک تنها 500 متر است. شما می توانید این فاصله را در 4 دقیقه به صورت پیاده طی نمایید.

خیابان استقلال: فاصله این هتل تا خیابان استقلال 900 متر می باشد. شما می توانید این فاصله را با استفاده از تاکسی 3 دقیقه و به صورت پیاده 10 دقیقه طی نمایید.

میدان تقسیم استانبول: فاصله هتل د پیک تا این میدان حدود 1.1  کیلومتر می باشد. شما می توانید این فاصله را با استفاده از تاکسی 6 دقیقه و به صورت پیاده 13 دقیقه طی نمایید.

ایستگاه مترو تکسیم: فاصله این هتل تا این ایستگاه 1.2 کیلومتر می باشد. شما می توانید این فاصله را با استفاده از تاکسی حدود 7 دقیقه طی نمایید.

بازار ادویه: فاصله این بازار تا هتل د پیک حدود 1.6 کیلومتر می باشد. شما می توانید این فاصله را با استفاده از تاکسی حدود 10 دقیقه طی نمایید.

مسجد سلیمانیه: فاصله این مسجد تا هتل 1.9 کیلومتر می باشد. شما می توانید این فاصله را با استفاده از تاکسی 13 دقیقه طی نمایید.

فرودگاه بین المللی سابیها: فاصله این فرودگاه تا هتل 31.8 کیلومتر می باشد. شما می توانید این فاصله را با استفاده از تاکسی یک ساعت و با استفاده از مترو یک ساعت و رب طی نمایید.

زمان ورود و تخلیه اتاق به چه صورت؟

تحویل اتاق ها در هتل د پیک  از ساعت 14 تا 12 بامداد امکان پذیر خواهد بود. زمان تخلیه اتاق ها نیز ساعت 12 ظهر می باشد.

   مشخصات و آدرس هتل د پیک

Mesrutiyet Cad. Oteller Sok. No:1-3 Tepebasi, Beyoglu, 34430 İstanbul, Turkey

امکانات اتاق و هتل

از جمله امکانات هتل د پیک می توان به پذیرش 24 ساعته، سالن همایش، اینترنت رایگان، سالن کنفرانس، سونا و غیره اشاره نمود.

قوانین خاص هتل

در هتل the peak همراه داشتن حیوانات ممنوع می باشد.

افراد بالای 18 سال جزو افراد بزرگسال به حساب می آیند..

جاذبه های گردشگری

از جمله جاذبه های گردشگری اطراف هتل د پیک می توان به برج گالاتا، مسجد ایاصوفیه، موزه پرا، برج ساعت دلمه باغچه، تنگه بسفر و غیره اشاره نمود.

مشخصات

مشخصات تماس

Asmalı Mescit, Oteller Sk. No:1 D:3, 34430 Beyoğlu/İstanbul, Türkiye

قوانین و امکانات

در هتل the peak همراه داشتن حیوانات ممنوع می باشد. افراد بالای 18 سال جزو افراد بزرگسال به حساب می آیند..